tisdag 15 mars 2011

Två nya sommarfavoriter...

...är dessa två godingar från Odd Mollys sommarsläpp!
#699 Superian Wrap Tunic i Dark old rose och,
#698 Superian Dress i färgen vintage chalk


Fina mönster, nästan tapetlika:) underbart! Förbokningarna har börjat, kommer jag kunna hålla mig?!






I och med det lilla datahaveriet här hemma förra veckan...hmmm så klart på mitt ansvar:) ...har alla mina bilder försvunnit ut i cybern, borta och finns inte mer!!! Känns lite jobbigt, hade produktbilder på nästan alla Odd Molly plagg jag är äger... Så nu är det dags att börja bunkra igen...det blir nog inga dagens nu på ett tag...

Ha en skön tisdagsskväll!
Kram/C.

5 kommentarer:

  1. Klänningen har jag också fallit för och beställt hos Deep Fling sedan tidigare, men i dag fick jag syn på Superian Tunic Dark old rose hos Ajabaj och klickfingret gick inte att styra, utan verkade leva sitt eget liv. Så en beställning gick otroligt nog iväg...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såg båda, hade spanat in superian dress sedan tidigare- men så hejdade jag mig faktiskt...har jag inte redan så det räcker? Än så länge har jag inte beställt någon av dem.

    Wrapen är jättefin, men är orolig för storlekarna- förra årets runaway wrap var ju jätteliten i storlek, så jag vågar inte förboka vilket ju förmodligen betyder att man inte får tag i det sedan----trist---

    Är helt slut- har haft jobbig situation med en kollega och så lägg till NP på det. Och skriftliga omdömena och IUP:n som ska in i datorn PLUS själva utv.samtalen som de tycker ska hållas samtidigt som NP. Oproffsigt tycker jag.

    Nu ska jag surfa i blogglandia och sedan ska jag sova. Hoppas att allt är bra med dig!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Wrapen är så galet snygg! Måste också kolla in lite förbokning;)

    Kramis!
    Adela

    SvaraRadera
  4. Jag skulle inte förboka, men gjorde det ändå. Same old story med andra ord;) Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt att det är fler som inte klarade av att hålla sig från förbokningen, samma här:) vågade inte vänta...
    Kram till er alla!
    /C.

    SvaraRadera