onsdag 30 mars 2011

Mellan sovandet...





...lyckades jag klämma in bokning av klippning, slingning, massage, ansiktsbehandling och pedikyr :) inte dåligt va!? Jag måste bli lite bättre på att ge mig själv lite tid för att fylla på energi...

Jag ska berätta en hemlig fobi jag har hahaha:) jag tycker att det är sååå läskigt att klippa mig...kan inte förklara känslan, när jag väl sitter där så går det ganska bra men innan PANIK!
Vet dock ungefär när det började i mitt liv, för över 10 år sedan skulle jag gå en hårvisning i London och de rakade bort stora delar av mitt hår på undersidan så att resten hängde över...jag grät i veckor och det som räddade mig var den tidens turbanmode... och nu när turban är ganska inne igen så ska jag försöka ta mig till frissan igen... Dock har jag lite mer mål i mun nu och kan säga vad jag vill ha...

Prada och Olsensisters kan ju inte ha fel eller?!

Kram till er!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar