torsdag 31 mars 2011

Pretty Ballerinas...





...är ett märke som har så fina ballerinaskor! Så söta och väldigt roliga, samtidigt i väldigt klassiska och tidlösa modeller. Dessa finns hos Brandos och priserna ligger mellan 1500-2000 kr. Så söta! Jakten efter fina sommarskor är i full gång...snyggt med djurmönstrat till sommaren tycker jag!

Totalt kaos på jobbet, varför blir det så när man är borta? Blir alldeles stressad av att vara hemma, samtidigt blev jag helt slut av att gå till apoteket för att hämta medecinen så det är bara att inse att man måste vara hemma imorgon också. Har mest sovit hela dagen.

Kram till er!
/C.

2 kommentarer:

  1. Ja de är supersöta verkligen :-) Kan tänka mig alla dessa tre faktiskt.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Samma här:) kan inte bestämma mig för vilka jag vill ha, vill ha dem alla!
    Kram till dig!
    /C.

    SvaraRadera