torsdag 3 mars 2011

Fynd på Barkarby outlet...




...i förra veckan när jag var där blev denna goding, Silk tie Dress från Amore spare Integritas kollektionen! Den är i röda, bruna och grå nyanser, så fin och sitter så snyggt, gillar verkligen längden som hamnar i knävecket:)
Jag har klänningen i den blå, turkosa och grå nyansen och har använt den väl. De kommer att vara sommarfavoriter i garderoben, det känner jag redan nu:) Den blå har i och för sig redan varit det i två år...

Ha en skön kväll!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Å vilket fynd du har gjort! Jättefin! Såg stövlarna du visar här nere med...å så snygga!

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hej Adela!
    Ja jag blev så glad när den hängde där, i rätt storlek och allt:)
    Stövlarna är jättefina, tror att jag ska försöka prova dem idag på min shoppingtur...
    Ha det gott!
    Kram/C.

    SvaraRadera