lördag 9 oktober 2010

Arg och lite ledsen...


...fick inte mitt sim-kort hos Telenor idag när jag var dit, de var slut!!! Ja det låter som ett skämt, killen på affären fick ta all min negativa energi för hela veckan på ca 3 min vill jag lova! Stackars, ångrar mig nästan efteråt, det är ju knappast hans fel... Bestämde mig att byta telefonbolag när jag köpte telefonen och hade verkligen stora förhoppningar på bättre service...nu har jag en ny iPhone4 som jag inte kan använda för att sim-korten är slut! Och ja det är sant! Vet inte hur länge jag kommer att få vänta...
Idag har jag även fått ångest för min vikt! Imorgon ska jag gå ut i hemstaden med min syster och då kommer ångesten!!! Nej jag är ingen på 60 kg som måste ner till 50 kg, jag är en stor 4:a!!! Jag behöver verkligen tips på hur jag ska sänka min vikt, har provat allt!!! Jag lovar!
Resten som har hänt denna vecka, får stanna hos mig, men det är lite för mycket...
Jag kan lova er att idag räddade mitt nya köp mig, Eden Melton coat, I LOVE!
/C.

1 kommentar:

  1. Ett köp kan göra underverk!

    Och jag förstår din frustration över vikten. Utan att försöka låta käck så har jag klarat av det! Gått ner i vikt alltså, trodde jag aldrig. Har kört GI i snart ett år, och trodde inte själv på konceptet (jag fullkomligt älskar potatis och pasta). Men jag har inte kört nån fascistisk GI-metod, utan varit rätt snäll mot mig själv (i alla fall på helgerna:). Det gäller bara att hitta det som just passar DIG! Själv funderade jag ett tag på att blogga om min lilla viktresa, mend et kändes förnumstigt...fast det känns ändå som jag har en del tips och har åstadkommit en del (gick ner ca 15 kg). Lycka till!

    SvaraRadera