söndag 24 oktober 2010

God morgon...



...söndag!
Lugnt och skönt här hemma, helgen går så fort! Jag har sovit länge, ätit frukost länge, tittat på tv och läst tidningar, bara myst. Snart ska jag sätta igång och jobba lite, det är mest rättning jag har med hem. Perfekt att kombinera med lite tv =) fast effektiv blir man ju ej då =)
Tänkte passa på och ge ett tips på en ny Body cream som kommit till Sverige, jag har tidigare köpt den från USA, älskar den! När jag var på Åhléns city, Stockholm, förra veckan så stod den där på hyllan, då blir man glad! Den är fet och perfekt när man är lite torr på vintern, sedan doftar den underbart! Mina favoriter är Sweet petals och Berrypear och märket heter Bodycology och det fantastiska priset är tro det eller ej, 89 kr! Bättre än så blir det ej.
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar