söndag 24 oktober 2010

Gårdagens...



...kombination bjuder jag på istället för dagens! Dagens är nämligen samma cerisa mysdress som förra söndagen =) Jag hade tänkt att vara hemma och vila ut förkylningen igår men det blev istället en eftermiddag på stan och långfika med tjejerna. Sedan träffade jag sambon och vi gick och åt sushi, gott!
Så vila ut förkylningen får jag ägna denna dag åt istället, att det aldrig vill gå över...
Gårdagens var #524 Lacie s/s Dress i svart och sommarens #248 Livingloving Dress under,båda från Odd Molly. Spetsigt men snyggt med svarta stövlar med höga skaft, svart kofta och stor scarf från Frejadesigns till, Eden Melton coat fick även komma med ut.
Jag har nog glömt att berätta här på bloggen att jag köpt denna fina klänning från vintersläppet, jättefin! Tänkte först köpa en blå men det blev en svart. Mina inköp än så länge från Odd Mollys vintersläpp är alltså två svarta klänningar =)
Kram /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar