lördag 2 oktober 2010

Le Rouge...


...var vi på igår, så mysigt! Älskar inredningen, den restaurangen känns så Odd Molly! Det blev en riktigt lyckad kväll med kollegor och goda vänner, jag var inte hemma förrän vid två, sent för att vara mig vill jag lova. Le Rouge ligger i Gamla Stan och drivs av Melker Andersson.

Idag blir det tvätt, långpromenad och rättning. Sedan är det dags att fixa till sig igen och ut på middag med andra goda vänner. En av mina bästa vänner och hennes man som bor i London är hemma på besök, så det blir dem och några par till.

Längtar efter min iPhone, får se om jag då kanske börjar lägga upp riktiga bilder på mina outfits...

Jag håller verkligen med alla om att Helena Christensen är så vacker, och var fantastisk som Odd Molly modell och ansikte utåt! Men denna reklambild på årets modell, är bara så snygg!

Ha en skön lördag!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar