onsdag 13 oktober 2010

Vinterkollektionen...




...från Odd Molly verkar dröja ännu en vecka. Här är tre favoriter,
#507 Saraband Dress i svart, underbar och användbar klänning!
#532 Warp silk strap dres, hoppas på att den kommer i almost black! Fin både över och under.
#162 A-one silk camisole, enligt mig mycket bättre passform än Chrysalis minigown, som dock är fantastiskt vacker på er med mindre storlek, men ej på mig som 4:a då är denna bättre. Brun med rosa rosor, vackert!

Jag blir hemma en dag till, har bara vilat hela dagen, sovit hela eftermiddagen när jag äntligen kom ner i varv. Febern har inte lagt sig än...
Ha en skön kväll!
/C.

1 kommentar:

  1. Ujuj, ta det lugnt nu. Är man hemma så kan det ju (nästan) inte bli värre på jobbet så då kan man åtminstone se till att man är HEMMA ordentligt när det behövs...

    Ja, för min del är det väl dags för ett läkarbesök snart (enligt maken: genast!)har fått sådana jätteproblem med magen (magsår snart?), sover hur mycket som helst, glömmer saker lätt, blir lätt irriterad hemma, har konstant värk över skulderbladen och ofta, ofta ont i huvudet...Drar mig dock för besöket för vad ska de säga? Stress lilla gumman, du måste lugna dig....Ha! Hur ska det gå till??

    SvaraRadera