tisdag 15 februari 2011

#261 Remix blouse...



...kommer även i denna fina färgställning till våren! Helt underbar, vit med rosa broderier mmm I LOVE! Helt perfekt blus till jobbet, med camisole under och till jeans... Hittade denna hos Minzo som har fått in en del av det nya. Min vårgarderob kommer definitivt präglas av mycket rosa i år:)

By the way, jag har inte berättat den underbara nyheten att från och med i söndags så går jag utan kryckor:) Helt underbart, äntligen! Jag känner mig så fri! Det går sakta och det känns lite läskigt nu när det är ganska halt. Tre månader blev det denna gång, hoppas aldrig mer...har hoppat så mycket på kryckor de senaste åren, med anledning av mitt dåliga knä...vill inte göra det mer nu:) Nu vill jag att allt ska hålla ihop och bli bra!

Ha en skön tisdagskväll, här blir det ett varmt bad och tidigt i säng!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är den fin! Men jag höll mig, har ju fått tag i (hoppas jag nu) Wilma Mankiller i indigo...:-)

    Nä, klart man skriver det man själv vill, det var mer som jag skrev: nyfikenhet kring vad andra tänkte...! Outfit-bilder skulle jag gärna ha fler, men bilderna blir så suddiga när jag ska ta dem utan blixt i spegeln. Finns det ngt trix? Mästerfotografen här hemma vill inte fota varje dag.... ;-)

    Kram!

    Är så trött så jag tror jag trillar omkull, ska ta hand om en tvättmaskin, sen ger jag upp och går och sover!

    SvaraRadera
  2. Hej igen, ny kväll! :-)

    Provade den där blusen hos lokala handlarn...rackarns vad smala ärmarna blivit!

    Tvåan är för stor för övrigt, men trång i ärmarna, ettan är bra i kroppen, men ärmarna är som sagt snäppet trängre där ...Så det blir ingen sådan...tyvärr! Redan tvåan såg ut som ett tält i "kroppen"....

    Kram!

    SvaraRadera