onsdag 23 februari 2011

Onsdag, Antikmässa och paket...




...hej alla där ute! Just nu går jag verkligen runt på sista, sista energin...så trötter! Därav få blogginlägg, snuvig och ont i mitt opererade knä... Det ska bli så härligt med en ledig vecka, två arbetsdagar kvar:)

Bjuder på några till underbara, vackra och suddiga bilder från helgens Antikmässa. Fantastiska lampor:)

Äntligen har mina för-bokningar från Odd Molly börjat komma, underbart! Jag är så nöjd med allt!
Dagens blev denna fina kombination, enkelt och bekvämt! #327:a i vårens vintage grey samt #162 A-one Dress från vinterns kollektion. De matchar verkligen fint till varandra:)





Ha en skön kväll!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Fint!!

    Förstår precis hur du känner det. Idag blev det VAB...lilla tjejen är jättesjuk med feber och jag bestämde mig för att det var bättre att jag var på jobbet sista dagen inför lovet, så jag tar idag och maken imorgon....

    Vi som skulle åka bort..hoppas hon blir frisk snabbt!

    Nåja, med -20 grader ute så var det kanske lika så bra att hon är sjuk och slipper vara ute på dagis hela dagen...


    På jobbet har vi två sådana där lampor som hänger i bild två, tror det var bild nr 2, fast vita....svindyra tydligen....men så antika är de väl inte??


    Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera