måndag 7 februari 2011

Måndagskärlek...




...uppstod idag när jag öppnade ett paket med min nya #579 Ka-ching wrap i dark rose från Odd Molly, helt underbar!
Färgen är så fin och ljusar upp många mörka plagg i min garderob, perfekt till våren. Velouren känns mjukare i plaggen denna säsong och även lite stretchigare. Broderierna är verkligen fina på denna färg och den i chalk då de är i silver samt att de alla har samma färg, inte som på de andra med olika färger samt i guldgult. Denna kommer att bli väl använd till våren. Kanske till mest till vardags och kanske i kombination med dessa...





Nu ska jag rätta lite och sedan ska jag försöka komma i säng tidigt:)
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Det är så synd bara att den vita klänningen har de nakna damerna på ryggen....Så synd på en klänning som ser skön ut och är lagom enkel. Tycker jag!

    Kram!

    Och min nya rosa wrap verkar redan vara på väg från webbshoppen, toppenservice! Det tog sig!

    SvaraRadera