fredag 11 februari 2011

#529 Lacie strap...



...från Odd Molly har jag länge velat om att köpa eller ej, jag hade bestämt mig för att jag inte behöver mer underklänningar från Odd Molly...
Men till 50% som Ajabaja idag sänkte vinterkollektionen till så kunde jag inte låta bli:) Jag tror att den kommer att bli jättefina att ha under klänningar till sommaren! Hoppas att den sitter bra, jag är som vanligt lite orolig för bysten...

Nu lockar sängen här...hmmm ja ni som läser min blogg, jag har ett stort behov av sömn och måste alltid ha minst åtta timmar per natt för att riktigt fungera, på helgerna 10-12 timmar...lägger mig tidigt och sover länge...förutom på veckodagarna när klockan alltid ringer kl. 06... Men imorgon blir det en lång och skön sovmorgon!

Kram/C.

5 kommentarer:

  1. Skönt att höra någon annan som sover så...jag kan hålla mig vaken sent men sover som en stock sedan..och oftast har jag sovit en omgång innan när man somnat med barnen....

    Min man klagar konstant. Undras om det hör till yrket- detta sömnbehov??

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lacie strap är liten i kupan, täcker kanske halva bysten. Jag får ofta sömmen under bysten som "avdelare" men det gör inte så mycket då den är väldigt töjbar.
    Funkar superbra att ha som förlängare eller göra transparenta plagg mindre genomskinliga. Ett bra köp./K

    SvaraRadera
  3. Forbid me not - Ja sömnen är nog en arbetsskada tror jag :)
    Mimmi - Hoppas att allt är väl med dig! Härligt att höra att det är ett bra köp, kanske snyggast att bara låta den sticka ut nedtill...
    Kram till er!
    /C.

    SvaraRadera
  4. Ja, man får göra sina val:)
    Allt är väl, allting har en ände och jag fortsätter att läsa, kommentera ibland.
    Du har ju ett rum som jag gärna hänger i, hoppas det är OK./K

    SvaraRadera
  5. Du är mer än välkommen att hänga här Mimmi!
    Kram/C.

    SvaraRadera