söndag 20 februari 2011

God Morgon Söndag och #533...




...Dareme skirt från Odd Molly är här! Hoppas att ni har njutit av en skön söndagsmorgon:)

Här har det ätits lång och god frukost, städats och tvätt är i maskinen...diskning står på schemat samt en tur till Antikmässan som pågår i Älvsjö.

Två av mina förbokningar från Odd Molly är nu här:) #261 Remix blouse i vitt med rosa broderier, så fin! Visst är det så att det är lite gravid/tält varning på den men jag gillar den verkligen ändå. Snyggt med en silkig underklänning och jeans till, vardagssnyggt! Dock skulle jag nog ej sätta en kjol till, då blir det för "tältigt"...
Även #533 Darme skirt kom i fredags, åh vilken underbaring! Den kommer att bli välanvänd! Jag tyckte när jag beställde den att den var väl dyr för att vara underkjol, men nu inser jag att den är värd varje krona. Spetsen är helt fantastisk, tjock och maffig. Jag har försökt återge det på mina suddiga foton här ovan:) Kjolen har dock inte hunnit träffa på strykjärnet ännu utan har vikveck kvar...
Men var är mina andra plagg? Väntar både från FOLK och CD...

Nu är det bäst att sätta fart här! Har sån huvudvärk, andra veckan med varje dag huvudvärk, vad beror det på?!

Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar