onsdag 2 februari 2011

Trötter...




...är jag idag! Men jag ska inte betunga er med det:)

Har varit på kurs hela dagen men hann med ett snabbt besök på Odd Molly butiken precis före de stängde. Det var väldigt utplockat, mest små storlekar kvar... Ett tips är att det hänger en #501 mörkbrun (plommon) Saga l/s shimmer dress kvar i storlek 3, tyvärr är den för liten för mig... 70%!!!

Dessa två fick följa med hem, mycket efterlängtade #162 A-one silk, I LOVE! Perfekta att ha i garderoben till blus och jeans. Några fler saker fick följa med hem men de visar jag en annan dag...

Kram/C.

1 kommentar:

  1. Gillar de där också, men äger inga. De har hela tiden fått stå tillbaka för annat.

    Och idag blev det shopping...Har nu provat mig igenom det hela och:
    en solklar som stannar.
    1 snygg men...hm?
    1 snygg som barnen gillade men är den jag? Måste fundera lite till...kanske kolla vad maken tycker...? Men hög risk att den får åka tillbaka är det nog.

    Kram!

    SvaraRadera