söndag 6 februari 2011

Vårväder...


...äntligen har våren börjat komma! Underbart!

Har försökt söka efter fina ballerinas till våren nu under helgen, men jag hittar ingenting, någon som har tips? Det brukar vara bra att vara ute i tid om man vill ha fina sommarskor, de brukar gå åt fort...men nu hittar jag ingenting, kanske är det för tidigt...

Vad säger ni om melodifestivalen igår? Mina favoriter var Jenny Silver och Danni, de var verkligen superduktiga! MEN ett stort men, vilka dåliga programledare, så pinsamt? Och vem hade stylat dem? Smaklöst måste jag säga och snälla ge dem lite rouge till nästa lördag...

Jag kan inte sluta tänka på denna, vackra Odd Molly Ka-ching plain dress i dark pink. Den är lite tight i modellen så jag hade försökt släppa den i tanken men så var jag in på Odd Molly affären i veckan och en av tjejerna där hade den med bara ett par knappar knäppta med en silkeklänning under, jättefint! Nu har jag börjat vela igen. Jag älskar velour, hoppas att min wrap kommer imorgon:) Det kommer att bli en rosa vår...

Kram/C.

1 kommentar:

  1. Kolla din wrap noga: jag upptäckte hål längst ned på ärmen, så nu har jag reklamerat den, butiken säger att de har kvar i min storlek dock, tur, för jag vill verkligen ha den! Det är ju den rosa! Och så hoppas vi att de har rätt...

    Idag har jag sprungit runt i fonda i almost black. Har en slags hat-kärlek till den. Känner mig lite blek och trist i färgen, men den är oerhört praktisk....

    Är sugen på en till wrap...fast borde nog besinna mig! Dark powder? Dark berry? Vintage orange? Vintage berry? Hoppas det finns kvar av dem på rea..!

    Ser den i dark powder till ljusrosa underklänning...Den orange är coolare dock. Men hur matchar man den? Vad har man till??? Jeans...? Nja..?? Eller? Svart? Gör att det blir så hård kontrast...Så vad?
    Den i dark berry är jag rädd att jag kan bli lite blek i...Fast den är läcker, den skulle nog också fungera....

    Ha en bra måndag, imorgon är det skridskor som gäller och äntligen! har idrottsläraren sett till att det är enbart fritids som följer med, vi slipper. Kan då få den planeringstid som jag annars missat då de skulle haft idrott...plus att jag övrig tid kan hjälpa till i de andra klasserna! Finemang! Men det är bara fm. På em ska vi köra en diagnos och försöka få stenåldern sjunga på sista versen..men det blir nog nästa vecka också...

    Fattar inte, känns som om det är för få timmar..hur ska de hinna med allt som de måste göra för att träna på rätt saker?? Nåja, jag gör mitt bästa! På tisdag har jag möte med förälder om att deras barn bara "sitter av tiden"...blir nog ett roligt möte....

    Sov gott!

    SvaraRadera