tisdag 2 november 2010

Ajajaj...


...ont i en tand! Eller mer i en hel rad...har en visdomstand som bråkar en gång om året och där emellan glömmer jag bort den. Tandläkarna säger att jag lika gärna kan ha den kvar, men aj, det gör ont!
Dagens är denna gamla goding Hearted tunic från Odd Molly, förra höstens kollektion om jag minns rätt. Denna är en stor favorit i min garderob som kommer att hänga där för alltid =)
Idag blir det föreläsning om den nya läroplanen, arbetslagsmöte och sedan skriva omdömen. Det blir en sen dag (kväll) så jag ska ladda upp och köpa med en sallad till middag som jag kan äta medan jag skriver.
Ha det gott!
/C.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Varit sugen på denna länge men undrar hur du upplever den i storlek? Pendlar mellan 1 och 2 oftast i Odd Mollys blusar (lite bredaxlad och bystig). Är det resår vid bysten tro?

    Hej från Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej Sofie!
    Vad kul med en fråga!
    Jag tycker att den är normal till stor i storleken. Samtidigt tycker jag inte att man ska ha den för tight + att man vill ha något under då den är tunn i tyget.Jättefint med en Chryssalis eller en Camisole under, Livingloving dress är en favorit under för mig =)
    Precis under bysten sitter ett gummiband, det gör jättefin form åt bysten. Men man ser inte gummibandet när blusen sitter på.
    Jag skulle nog rekomendera dig en 2:a om du är bystig.
    Ha det gott och varmt välkommen åter!
    /C.

    SvaraRadera
  3. Gomorron och tack för ditt utförliga svar och tack för en inspirerande blogg!
    Kör nog på en 2:a, så kan jag ha den nu (är gravid) men den kanske blir nog lite stor efteråt - men eftersom det är resår spelar det kanske inte så stor roll=)

    Ha en fortsatt fin dag nu och lycka till med allt önskar
    Sofie

    SvaraRadera