onsdag 24 november 2010

Onsdag...



...är här!

Kallt idag, sitter och myser i Odd Molly Velourdress och Funovits scarf, på fötterna raggisar. Kallt, det är nog snart dags för lite värmande kaffe:)

Planerar lite för nästa vecka till vikarien. Det är mycket som händer i klassen nu när man är borta, man svarar i telefon med obehagskänsla och mailen är full. Det är så jobbigt när man inte kan vara där och ta hand om det! Tyvärr är det väl så, och vad jag vill inbilla mig har varit i alla tider, stökigt när klasser har vikarie. Det är svårt att släppa vill jag lova....

Tips! Även FOLK har nu börjat rean, detta är en riktig snygging från Odd Molly, jag har redan den andra Melton kappan i grey. Men hade gärna även haft denna, Shangri-la Melton i vintage chalk i garderoben:)

Ett annat tips är Ester Elenoras julkollektion med leopard mönster, så fint! Koftan heter Märta, den finner du som här i svart men även i brunt hos Miss Greta, min favoritaffär! De har även tagit in leopardscarfsen.

Länkar till butiken finner ni längst ner på bloggen!

Kram/C.

1 kommentar:

  1. Jo du....detta med vikarier...om de åtminstone hörde av sig...nu blir jag stressad över att de ITNE hör av sig...för vad 17 gör de i klassen nu, som de INTE ska göra....och hur ser det ut på min kateder....fullständigt röra, jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det!! (sjukt ja, men du vet säkert vad jag menar)

    Jag blir hemma åtminstone i morgon också..har fått lite pencillin eller antibiotika (vad det nu var) och hoppas att det hjälper fort...Annars blir det första gången i livet som jag är hemma med SJUKINTYG!!

    Har invigt varsity-tröjan idag. Den är urskön!! Så mjuk att ha. Ser "tidig-molly-ut", det är ett solklart hemmaplagg för mig, inget jag skulle ha på jobbet, men så himla skön! Vill ha mer rea så kanske jag skaffar en till...

    SvaraRadera