onsdag 10 november 2010

God morgon...


...onsdag!
Egentligen måste jag erkänna att det inte känns som en riktigt god morgon, känner mig lite deppig... Röntgen igår visade att både minisken och korsbandet är trasigt i knät och det måste opereras på fredag :( Jag opererade samma knä för lite mer än två år sedan, det var ingen rolig tid.
Det jobbigaste är nog ändå jobbet, alla barn som måste ha vikarie i tre veckor, alla utvecklingssamtal som måste ställas in... Som lärare är det svårt att vara sjukskriven man är liksom ansvarig för att allt ska fungera ändå, hemifrån. Hoppas bara att de hittar någon bra vikarie som kan stanna hela perioden!
Usch nej, detta ska inte förvandlas till någon sjukblogg...
Detta är min favoritblomma så här års, vit Amaryllis! Så fint! Älskar när hela löken syns, när blomman kommer upp en bit så dekorerar jag med mossa.
Ha en bra dag!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar