onsdag 10 november 2010

Plåster...



...på såren! Det borde ju innebära lite shopping eller hur?
Detta set är på väg hem till mig, det kommer att bli väl använt de närmaste veckorna
#6A Velour hood och #11A Velour pant från Odd Molly men färgen är Almost black, hittade inga produktbilder på dem. Hoppas att de hinner hit redan imorgon så att jag kan ha det med på sjukhuset. Beställde från Sid&Sally, de brukar vara väldigt snabba.
Jag tror att denna hood kommer att vara riktigt snygg till kjol en vanlig dag på jobbet. Jag har tittat på den länge och nu är det verkligen vad jag behöver.
I LOVE VELOUR! Har sett några bilder på vårens Fonda från Odd Molly, den ser helt underbar ut!

Just nu håller jag på och gör en sammanställning över mina höst och vinterköp från Odd Molly, listan kommer snart upp på bloggen. Insåg dock att vinterlistan är ganska kort...

Jag håller även på att planera upp för vikarien, vad de ska göra de närmsta veckorna. Det tar tid vill jag lova och det är svårt när man inte har skrivare eller kopiator hemma. Tur att det finns datorer säger jag bara, hur gjorde man som lärare innan de fanns?!

Ha det gott!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Ujujuj...låter inte roligt allt det som händer...men se det positiva: du får tid till dig själv!! (hmmmr, jag vet att det är sanning med modifikation eftersom man just ska sköta ruljangsen på jobbet FAST man inte är där eller ens har fullt betalt...inte klokt egentligen? Hur många sjukskrivna måste sköta jobbet hemifrån och inte få betalt...utom lärare och förmodligen några till.)
    Jag är livrädd för att blir sjukskriven: just det där med allt som kommer att hända när man är borta...allt extra jobb, både före , under OCH efter...
    Men, som sagt, man kan inte göra något åt det och det väl bäst att försöka njuta av det som finns att njuta av ...som mysiga mysmollysar t.ex.....Jag bor i min i blått kan jag ju avslöja...så jag har faktiskt köpt ett set till, eftersom jag använder det jag har så kopiöst. Kan ju vara kul för maken att se mig i annat är blå velour på kvällarna... ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej ja oj där har du plåster på såren. Helmysigt.
    Själv lullar jag runt i framknäppta velout kläder just nu. Men det går framåt:)
    Lycka till!

    SvaraRadera