fredag 19 november 2010

God morgon...


...fredag! Rastlösheten är total, har varit hemma i två veckor nu... Idag kommer min snälla pappa och hämtar mig så ska jag spendera några dagar hemma hos dem. Jag behöver verkligen lite miljöombyte, det känns jätteskönt!
Som ni vet så håller vi även på och renoverar här hemma, passar inte så bra när man hoppar på kryckor, men det var inte riktigt en del av planen :) Hoppas på att sambon hinner det sista när jag är borta, han har verkligen fått ta hand om allt här hemma, underbara han!
Men något ni inte vet det är att även vårt hus renoveras, fasadrenovering. Alla fönster är inplastade och balkongen avstängd...det är nästan som att bo i en källare.
Det ska bli så skönt när allt är klar, renovering och knä, längtar så! Samtidigt får det nog en att uppskatta det man har, det behöver man bli påmind om...

Den söta bilden kan du köpa hos signerat.se.

Ha en bra dag!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar