tisdag 23 november 2010

Hej världen...


...kallt ute och snö på marken! Vintern är verkligen här :) Fram till jul så njuter jag bara av årstiden! Synd bara att man inte får den årliga stämningen från jobbet som verkligen brukar ge julkänsla... Jag ska försöka få fram lite ljusstakar och stjärnor under veckan...också börjar det verkligen bli hyacintsdax! Granris lovade min snälla mor att komma med :)

Tips! Både Country Dreams och och Aja Baja har smygstartat rean med 20% på både Odd Molly och andra märken!

Är det någon mer som har bokat pre-spring Odd Molly från Country Dreams, ska man få mer än en "vanlig" orderbekräftelse?
Jag hoppas på annars att min #580 Ka-ching plain Dress i almost black och min #242 Timeless w/o belt i grey kommer att komma hem till mig. Perfekt till stundande jultider då jag inte kan ha annat än klänning så länge skenan sitter kvar på benet.

Ha en bra dag!
/C.

3 kommentarer:

  1. Det var en ka-ching alltså, och i samma färg som jag också tänkt mig! Hihi.

    Dagens roligaste!

    Ang. primeboots, jag har de mellanhöga men har fått gå till skomakare och lästat ut dem i fot och skaft eftersom jag uppenbarligen har för "feta" vader och för breda fötter för skorna. Men nu är de bra! 20% är ju inte så dumt!

    Just nu vet jag inte ens om jag orkar studiedagen imorgon...suck...vad gör man mot grotthosta...är också rädd för att går jag till jobbet för tidigt med detta så tappar jag väl rösten på köpet....

    Har fått ställa in 8 samtal nu. Sååå kul. Men världen går väl inte under....

    Har inte vågat mig på timelesskollektionen ännu, vill se ordentliga bilder först.

    SvaraRadera
  2. Vi kommer att få en ny Outletbutik här i närheten snart, där de bl.a annat ska sälja Odd Molly. Ska bli kul att se vad det blir för utgångna kläder.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Den kommer att finnas i Sågmyra. Jag tror att de öppnar den 5/12.;-) Kram Stina

    SvaraRadera