torsdag 18 november 2010

Förbokningar...

...vad tycker ni om detta nya Odd Molly fenomen (vet att det har gått att göra från utländska webshopar tidigare)? Jag måste erkänna att jag tycker att det känns lite tråkigt... Det har fått mig lite att tappa lusten för hela kollektionen. Det känns inte som att man hunnit välja ännu vad man vill ha, jag är fortfarande inne i min velperiod:) Från dess att produktbilderna kommit så brukar man just hinna med en tänkeperiod innan kollektionen kommer ut. Hur känner ni andra? Eller är det kanske bara jag som borde sluta vela och slänga in en förbokning jag med?

Kram/C.

1 kommentar:

  1. Nä, jag håller med dig. Det gör inte att jag tappar lusten men det stressar mig att massa folk redan innan plaggen kommit köper dem. Så när man själv bestämt sig så finns det inte kvar, ens innan det kommit ut....

    Därför valde jag att förboka en velourwrap. Vill helt enkelt inte missa den. Men stör mig att jag känner mig tvungen att skaffa den innan den ens finns ute. Normalt kan man vela en stund men eftersom alla är som hökar nu så vågar man inte tänka efter. Trist. Tycker eg. också att ALLA förbokningar inte borde finnas. Men eftersom de finns utomlands så tycker jag för rättvisans skull att även svenska webshoppar ska kunna ha det också. Även om det stör just mig...

    Kanske blir det en i military...fast allra allra helst vill jag ha en i lite lilac, från förra kollektionen...känner mig SÅ dum som inte skaffade mig den då.

    Nu ska jag försöka skriva några få omdömen till men vet ej om det blir jobb imorgon då jag fått vidrigt ont i halsen nu på kvällen...jag har inte tid med det!!!

    Ha det gott!

    Kram, F

    SvaraRadera