torsdag 11 november 2010

Så...


...snabbt! Det har redan plingat till i mobilen och mitt Velourset från Odd Molly har hamnat i min stadsdel! Underbart, det tog bara 24h! Sid&Sally är verkligen jättesnabba. Behöver verkligen ha något mjukt och fint på mig imorgon när jag ska opereras. Börjar bli lite nervös men hoppas på att allt ska gå bra. Vet med mig att jag alltid mår så illa efter att jag har varit sövd men samtidigt vill man ju knappast operera utan att vara sövd :)

Dagen kommer att gå till att planera upp nästa veckas jobb åt vikarien, skicka Fars Dags kort och hämta paket (fast det får jag nog be sambon om).
Ska försöka ta hand om blommorna lite här hemma, vet att de kommande dagarna blir jag ganska sängliggande. Här hemma är det mest vita Orchidéer som pryder fönstren, har också en jättestor Novemberkaktus som jag älskar när de cerisa blommorna kommer, sedan har som sagt några Amaryllis lökar börjat smyga sig in här hemma. Älskar blommor men mina fingrar är inte alltid så gröna :)
/C.

1 kommentar:

  1. Lycka till nu med operation och ta hand om dig!

    Jag somnar nästan vid datorn nu men jag var tvungen att titta in här först...!

    Imorgon är det en riktigt jobbig fredag...men jag ska nog överleva i alla fall...

    Läääängtar till fredag kväll: då ska jag sova! Har suttit uppe alldeles för sent flera kvällar/nätter i rad nu så jag behöver verkligen lite sömn...men det är ju dessa eländiga omdömen! (Som man inte kan skriva när man är dödstrött...blir inte så bra...)

    SvaraRadera