söndag 14 november 2010

Fars Dag...

...idag! Önskar att jag kunde vara hos min far och fira, älskar att träffa min familj! Idag är syster där med familj, det hade varit roligt att träffa dem alla!
Jag fortsätter med bloggande från sjuksängen idag. Har fortfarande lite svårt att sitta på en stol... Hör sambon hamra i vardagsrummet, de sista vägglisterna kommer på plats...nyopererat knä och lägenhetsrenovering rimmar inte så bra, jag önskar att jag kunde hjälpa till!

Ett boktips kan jag i alla fall bjuda på, Marie Jungstedts nya deckare Den farliga leken, är underbar! Älskar hennes Gotlandsdeckare, jag har läst dem alla.
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Ah! Ska då önska mig den boken i julklapp, älskar deckare av alla de slag. Har du läst Camilla Läckbergs? Tycker verkligen om dem!

    Här blir det snart äppelkake-fika med farmor och farfar (mina är på landet). Vi firar Fars Dag med att bjuda in andra...Maken är så dålig på detta med Fars DAg/mors dag så jag har liksom gett upp....

    SvaraRadera