måndag 22 november 2010

PrimeBoots Engineer...

PrimeBoots Engineer Mid 40 Odd Molly Hunky Dory Kläder Mode | TINTIN Style Stockholm – Köpa modekläder på nätet

...antracitgrå i den lägsta modellen, skafthöjd 23 cm, är så fina! Dessa är jag lite sugen på! Jag bloggade om dessa redan i augusti men det har varit så många som har dem, vilket har gjort att jag inte blev så sugen längre. Men gillar verkligen dessa låga och så snygg färg!
Tips! TintinStyle har lagt upp nya saker till 30%, bl.a. Good Charma och Säby.

Kommer fortfarande inte in på Blogger via datorn, därav dessa korta inlägg.

Ha en bra måndag alla!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Ångrar inte mitt primebootsköp. Trots att jag fick gå till skomakare och lästa ut dem här och där eftersom jag har för breda vader och "knöliga" fötter för modellen som den var.

    Men har alla primeboots där du är? Här har jag bara sett en. Okej, jag hänger väl inte i superinnekretsarna direkt, trebarnsmamma som man är..., men ändå.

    Sitter hemma idag och "skräller". Nätterna är urjobbiga, vaknar helsvettig och galet hostande...Hostar dagtid också och är sååå seg i kroppen. Men att sitta här hemma stressar mig också, tyvärr. Men jag vet ju att jag inte kan leda något när jag hostar som en galning så fort jag ska prata längre än 2 minuter.... De är rätt så krävande de jag har också, så...

    Kram på dig, och hoppas att du snart kommer åt blogger via datorn igen...;-)

    SvaraRadera