tisdag 30 november 2010

Kalla dagar...



...var ska detta sluta? Det är bara november, en dag kvar:) Kommer det att fortsätta så här ända fram till mars? Jag är verkligen ingen vintermänniska, alla andra årstider passar mig perfekt, men dunjacka, mössa och ulltröja har aldrig varit min melodi... Sen måste jag vara lite extra egoistisk, det är inte kul att hoppa på kryckor just nu:(
Jag har roat mig med att räkna ut att jag hittills hoppat på kryckor i 10 månader av de senaste fem åren. Allt med anledning av ett "sista åk" i skidbacken och ett "sista åk" blir det verkligen, tror att jag aldrig mer kommer att våga ställa mig på slalomskidorna.

Denna tubscarf skulle gärna få sitta runt min hals, så fin! TintinStyle har den (länk finns längst ner på bloggen) och den kommer från Bijoux by Us. Jag gillar verkligen dessa tubmodeller, de lägger sig snyggt runt halsen. Dock måste jag nog ha ordentligt med rouge på kinderna till denna färg, vinterblekheten har slagit till vill jag lova er:)

Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar