måndag 1 november 2010

Mayisa...


...heter denna vackra väska från Malene Birger! Stor, rymlig i fint svart skinn med dekorativa nitar. Här får man plats med allt (kanske för mycket)! De senaste veckorna efter att Charlotta Flinkenberg från Chic var på Förkväll i Tv 4 och pratade om mode för större tjejer har jag letat efter en större väska. Då pratade hon nämligen om att har man en större väska så ser man mindre ut, det är verkligen så sant! Nu är det slut på mina kuverväskor och clutchar på fester och middagar! Älskar min svarta Kiki från Marc by Marc Jacobs men jag är så sugen på en väska i större modell.
Denna hittar ni hos Sid and Sally som alltid levererar inom 48 timmar minst i Stockholmsområdet, perfekt när man är ute i sista stund men inte har tid att gå på stan.
Ha en skön måndagskväll! Själv ska jag rätta matteprov...
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar