fredag 1 april 2011

20 000 besökare...



...jag flyger nästan iväg i en luftballong av lycka och stolthet! Det kanske låter konstigt men ja, jag blir så glad att ni vill läsa min lilla blogg.

En blogg om allt och inget, litet och stort samt alldeles för mycket shopping:) Mest saker som jag tycker är vackert... Vardagens allvarligheter, känslor smyger sig in, bloggen blir som en ventil... Odd Molly, kära Odd Molly, dig kan jag ju inte heller låta bli att tillägna många av mina inlägg!
Jag här bakom är ganska anonym av mig och så kommer det nog att få fortsätta...

Tack kära ni och hoppas att ni läser vidare!
Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Klart jag läser vidare :-)

    Grattis till "jubileet"

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Det är så kul att läsa här, blir liksom också en extra twist med tanke på vad du jobbar med för mig. Tycker att det gör det extra roligt.

    Knäppt? Förmodligen, men vad gör det...!

    Kram!
    (såg att min mätare börjar närma sig 10000 inte klokt!)

    SvaraRadera
  3. Förresten, tillhör inte ni Stockholms stad? Trodde liksom att alla var tvungna att använda skolwebben då...låter så på vår rektor iaf..

    Skulle skriva ut allt idag, såg bra ut, tills jag såg att alla som läser SV (vanlig, inte SVA alltså)inte hade med svenskan. Trots att jag gjort den alltså. Jippie, slog rekord i att fixa dem på 20 minuter, skriva ut igen, någon rast blev det inte idag: satt och stoppade kallelser och omdömen i kuvert som barnen skulle få med sig hem idag. Pust!

    Hahaha, inte klokt med möbleringen....herre jisses, vilken privat eller kontorskommunal arbetsplats skulle man acceptera detta på liksom?

    Förresten, kan du inte maila mig, vår käre spjuver på skolan skrev ett sånt lysande aprilskämtsmail som jag tror passar just dig just nu! Maila mig på fiasdesign@live.se.
    Tror det kan förgylla tillvaron lite!

    Ja, klart jag inte kunde hålla mig borta från Cancun:en. Men nu känner jag mig å andra sidan väldigt färdig och nöjd. I alla fall med mollysar. Är lite småsugen på silk sleeveless men vet att siden använder jag inte så mycket och ärmlöst är inte riktigt jag. Men det finns ju koftor...Och just dessa känns som om man kan ha dem i vardagen!

    Kram på dig!
    /Fia

    SvaraRadera