tisdag 19 april 2011

Tvätt och undanpackning...


...av vinterkläder står härnäst på fixarschemat! Nu när jag har lite tid ska jag se till att få fram mina sommarkläder, annars finns det en stor risk för att nytt införskaffas som jag egentligen inte behöver...

Hej alla där ute! Hoppas att ni har en skön dag!

Nu är det deklarerat, räkningar betalda, paket lämnade (och hämtade:)...fixfix! Skönt när det är klart. Imorgon ska jag se till att det blir en lite socialare dag, men det är riktigt skönt att bara vara hemma och fixa saker som behöver göras.
Dagens denna dag är Odd Molly mysdress i velour i färgen almost black, åh vad jag trivs i den, skulle kunna bo i den:) Tror att jag måste slå till på en till snart, undrar vilken färg?

Vad säger ni om denna fina TRIWA klocka? Jag har samma modell fast grå, rosa och guld, den är riktigt stor och fin! Sugen egentligen på något färgglatt till sommaren men denna är den enda som föll mig i smaken. Vad tycker ni?

Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar