måndag 25 april 2011

Borta bra men...




...hemma bäst! Visst är det så:)
Hoppas att ni alla har haft härliga påskdagar och njutit av den underbara solen!


Vi har verkligen haft det underbart! Härliga, lediga dagar med familj och släkt. Nu är man tillbaka i storstaden igen och även det känns riktigt skönt. Imorgon är det jobbdags igen, massor att göra denna vecka så idag blir det en riktig slappardag här hemma. Men först en riktigt lång promenad.
Älskar denna fina bild från Odd Molly på Helena, så här vill jag se ut i sommar:)





Jag hade en #698 Superian Dress beställd sedan lång tid tillbaka. Väntade ett tag när jag märkte att de kommit in, när jag kontaktade webshopen då den inte hade kommit, så hade de missat min beställning. Jag har orderbekräftelse och allt...detta är inte första gången det händer vid förbeställningar för mig, blir riktigt irriterad då jag köpt mycket från dem. Har ingen lust att skriva ut vilka det är, det får vara. Jag hade tur i alla fall och knep en sista hos Minzo
:) Tur det!

Kram till er alla!
/C.

2 kommentarer:

  1. Hej raring:)
    Om du mailar FOLK om Utopiandress så tror jag nog att du kan få rabatten som är i butken, den är jättefin på:) kram kram rara:)

    SvaraRadera
  2. Åh tack snälla du:) Jag ska prova imorgon!
    Kram till dig!

    SvaraRadera