måndag 25 april 2011

Nu är det vår och dags att byta basfärg...






...sån är jag:)När det börjar bli varmt ute så blir det alltid mycket vitt för mig. Annars är det alltid svart som är basen för mig. Både det vita och det svarta matchas alltid med färg eller mönster, mycket smycken, färgglada naglar och fina skor.
Denna outfit är underbar tycker jag:)

Scarf Johnny Was hos Miss Greta
Klänning HunkyDory från TintinStyle
Klocka från Triwa, finns hos Sid&Sally
Silvriga ballerina från MarcbyMarc Jacobs

Här är det strykning som gäller, sommarkläder fram:) tur att det är GREASE på tv 4, underbart!

Kram/C.

2 kommentarer:

  1. ÅH är det Grease, typiskt att jag missar det!

    Fin klänning- den måste jag kika närmare på. Båda klänningarna från Lise Sandahl var ju usla så...

    Hur ska man kunna jobba imorgon??

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja du, vitt dras jag alltid åt på våren- men så är jag fööör usel på att använda det- med barn och allt- är alltid rädd att fläcka ned dem bortom räddning....Fånigt egentligen...

    Nu MÅSTE jag baka..imorgon kommer en del av släkten...

    Själv undrar jag om jag missat att ha några utvecklingssamtal- det känns inte klokt att jag har haft alla?? Har ETT kvar- som ska göras efter slutgiltiga rättningen av NP- där måste ett möte ändå till så...


    Idag fick jag reda på att ledningen vill att jag ska ta en etta i höst. Blir nog okej. Fast jag anser att de är fööör många. Inte 3o som dina, tack och lov, då hade jag rakt av vägrat faktiskt, men 25 är de, och ja, lite orolig ÄR jag...för 25 i det här området, ja det är lite för mycket...

    Ska surfa runt lite också och kolla hur det ser ut med jobb---det är ju nu vi rör på oss eller hur! Om vi gör det.... ;-)


    Idag var vi på Naturhistoriska, pust, en massa andra klasser där också, men det gick bra. Nu funderar jag på att hinna med Nordiska också.... :-) (Vi arbetar med resurshushållning och de har en sop-utställning...)

    Kram, Fia

    SvaraRadera