torsdag 7 april 2011

Enkel dagens i silke och velour...





...blev denna kombination! Trivdes riktigt bra:)
Just nu håller vi på att flytta på jobbet, så skönt med nya lokaler!!! Det senaste året har vi varit i baracker, pappersväggar, dålig ventilation, små klassrum osv. Underbart kan jag lova att det blir! Men det har minst sagt varit en intensiv vecka, flyttgubbar, packning och uppackning, städning...och ja visst ja 30 elever på det!
Imorgon är det fredag! Middag med underbara tjejer, vin och kanske någon drink, I LOVE and I NEED:)

Kram och Sov Gott!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Fy vad jobbigt att flytta mitt i terminen, men måste det göras så är det ju kul att det är mot NYA lokaler...Vi är i superslitna gamla skruttlokaler...

    Låter ju helt knäppt att ni inte har NÅGRA rättningsdagar??? Det är ju nästintill självklart vad jag hört, både hos oss och på andra ställen. Nä, ta upp med rektor! Det är ju något som är utöver det vanliga, vart tredje år.

    Idag har jag städat ur alla ullplagg ur gardroben så snart börjar det väl snöa igen och bli minusgrader....Murphys lag...

    Imorgon ska jag rätta ett prov, och förbereda några ÅP....Denna vecka är den "jobbiga" veckan: alla de som ska ha ÅP ska ha samtal. Lustigt nog är det också dessa som brukar ha seriösa problem med att komma på samtal ens en gång....Farao för oseriösa föräldrar. Och tycker faktiskt att det är så sjukt ohyfsat att inte svara på mail, boka tider i tid etc etc...Det borde vara böter på...

    Kram.

    SvaraRadera