tisdag 5 april 2011

Dagens i Almost black...




...från början tyckte jag verkligen att den färgen kändes konstig, urtvättad...nu älskar jag den och trivs så bra i plagg med den färgen! Idag fick min fina Odd Molly LottaLotta coat komma fram, +10 i Stockholm, underbart! Till det mysig och skön velourklänning:)

Museum besök idag med 60 elever, känner mig ganska slut kan jag lova... Eleverna var jätteduktiga som alltid när vi är ute och åker, men man går samtidigt på helspänn för att ha koll på alla... Byte på T-centralen är minst sagt stressande...

Kom precis hem här, jag och sambon var och hämtade på några auktionsfirmor och sedan blev det lyxig tisdagsmiddag på MAX, var så hungrig!

Nu, varm dusch och skön säng!
Kram till er!
/C.

3 kommentarer:

  1. Har du Lotta Lotta long coat i svart?! Attans vad sotis jag blir;) Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin är den! Jag har den kortare i rött. Brukar inte ha så mycket rött men förra våren fick jag någon sorts röd-fnatt och har både röd Lotta Lotta och röd grandmas...

    Borde kanske låta någon av dem flytta...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh älskar denna jacka! Helt underbar, är riktigt nöjd med den kan jag lova:)
    Tänk vad kul det är med färger, man snöar helt in...denna vår kan man nog inte kalla annat än rosa... :)
    Kram till er!
    /C.

    SvaraRadera