lördag 2 april 2011

#693 Utopian tunic...




...provade jag förut och jag kan inte släppa den... Just då kom jag inte riktigt på hur jag skulle använda den och fick inte riktigt till det i huvudet, men nu har jag kommit på det... Enkelt med den långa standardunderklänningen under samt silvertofflor eller med vitt linne, jeans och vita Converse mmm nu ser jag det framför mig:)
Till skillnad mot produktbilden så skulle jag nog låta samtliga knappar vara uppknäppta istället, det brukar bli bättre för hyllan:)
Hmmm hur länge kan jag hålla mig?! Samttidigt har många webshopar, som det ser ut full storleksortering kvar så det borde innebära att inte så många är sålda...vågar man vänta till rean?!

Nu, sushi och ett glas rött mmm, I LOVE!

Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Ha is i magen och vänta, går säkert att få tag på då. Annars är ju jakten halva nöjet:) Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med, jag ska göra mitt bästa för att hålla mig:)
    Kram!
    /C.

    SvaraRadera