onsdag 20 april 2011

Prima Ballerina...




...till sommaren!
Dessa fick följa med hem idag, helt vanliga svarta Ballerina från Vagabond var precis vad jag behövde! Perfekta nu på vårkanten till jeans eller maxiklänning. Mycket bra pris också, 499 kr:)
Dagen har spenderats med en mycket god vän och hennes lilla 6 månaders söta dotter. Lång lunch, lite shopping och en lång fika, mysigt! Det var riktigt varmt ute idag, min Lottalotta kändes alldeles för varm. Imorgon får det bli Grandmas om det är lika varmt.

Imorgon blir det lite bakning och så snart sambon slutat efter lunch så drar vi mot norr, härligt!
Ha en skön kväll!
Kram/C.

4 kommentarer:

  1. Glad påsk på dig och njut nu av ledigheten!

    Även om jag själv hellre skulle fara söderut än norrut...men jag älskar värme...finns då inget bättre...!

    Imorgon blir det cykling till affär och skaffa påskgodiset i tid så vi inte blir utan- förra året fick jag åka runt i flera butiker för att skrapa ihop något som åtminstone liknade PÅSKgodis....INTE kul så det får bli mission imorgon innan annat behövs fixas....

    Önskar att jag kunde bokstavligt talat strunta i allt "måste fixas..." men då blir det nog inte så kul heller...men sköööönt vore det...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina skor! Precis något liknande letar jag efter. Nu vet jag vad jag ska googla på :-)

    Önskar dig en riktigt fin påskhelg

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk alla söta tjejer!
    Kram till er alla:)

    SvaraRadera