fredag 29 april 2011

Älskade Odd Molly klänningar...





...jag får inte nog, I LOVE! Underbara #698 Superian dress fick idag premiära, älskar denna klänning, så fin! Många tycker att den är lite tight över bysten, jag med...men jättefin med ett svart linne under den i färgen Vintage chalk.

Idag kunde jag inte låta bli FOLK:S fina kampanj på klänningen #694 Utopian dress, så jag slog till på en vit. Jag tror att den blir jättefin till Dareme skirt i powder som på produktbilden. Till det ser jag guld ballerina och guldsmycken mmm nice!

Denna helg blir lugn här hemma, förkylning på gång igen... Testade mig för pollen förra våren men testet var negativt...varför är jag då sååå snuvig på våren? Kanske ska testa några såna där piller i alla fall...
Resor inför sommaren letas det efter här hemma ikväll, åhhh vad jag längtar efter ledighet!

Kramar till er!
/C.

2 kommentarer:

  1. Fina köp. Jag är nyfiken på Utopian dress men har bara sett den på produktbilden och vill gärna se den på någon annan före jag slår till.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Hilde!
    Jag lovar att försöka göra en provning när den kommer, jag är så dålig på att ta kort bara...
    Kram till dig!
    /C.

    SvaraRadera