lördag 2 april 2011

#529 Lacie strap hyllning och hostattack...





...jag älskar denna Odd Molly underklänning, helt underbar! Från början var jag jätteosäker på den men kunde samtidigt inte släppa tankarna på den. Hittade den ingenstans för att prova men när jag senare hittade den till halva priset hos Ajabaja så slog jag till. Vilken tur säger jag bara, den passar perfekt under alla klänningar och jag skulle näst intill kunna ha den på varje dag:) Igår fick den tjänstgöra tillsammans med Spinner silk Dress och Acne pistoler på Dramatenföreställning.
Jag älskar verkligen att gå på teater, men igår ställde min hosta verkligen till det. Ni vet när man är riktigt förkyld och börjar hosta, då kan man bara inte sluta...det var precis det som hände, trots halstabletter och vatten...hmmm tror aldrig att jag har fått så många arga blickar i hela mitt liv...pinsamt! Samtidigt så borde väl alla förstå att det inte är något man kan göra något åt...eller? Några Östermalmsdamer fick i alla fall något att förarga sig över haha:)

Städning står på schemat här, känner mig fortfarande inte riktigt pigg men nu började dammråttorna i hörnen bli riktigt stora:) Golven kvar nu bara...

Njut av lördagen kära ni!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar