onsdag 13 april 2011

Påskpyssel, fantasin står still...



...här! Jag brukar vara full av idéer på pyssel med eleverna, nu står det helt still, kommer inte på något alls! Är nog lite för stressad just nu... Omdömen, utvecklingssamtal, byte av klassrum, byggarbetsplats på jobbet, det har fört med sig att inget är beställt... Någon där ute som har tips?



Dagens blev denna Art silk tunic från Odd Mollys höst/vinter, en riktig favorittunika! Kombinerades med svarta Primeboots och standardunderklänningen, scarf kan jag ju inte vara utan så en svart stor favorit i mjuk bomull blev det till.

De senaste veckorna har det blivit helt otroligt mycket jobb! Vet inte om jag vågar berätta, men nästa vecka är det PÅSKLOV, helt underbart! Än så länge har jag skrivit ungefär hundra omdömen men ja, jag har mer än hundra kvar...så lov och lov!?

Nu är det snart sängen som gäller här för mig:)
Kram och Sov Gott!
/C.

2 kommentarer:

  1. Idag borde jag förbereda tre ÅP- men jag orkar helt enkelt inte- jag kommer att hata mig själv imorgon när jag måste göra det ändå, innan de kommer annars drar vi över på halvtimmen och nästa samtal blir lidande osv osv You know!

    En bra site som jag ofta använder som inspiration är: dltk. Har i princip allt och inget. Mycket är för yngre barn men det kan lätt anpassas...

    http://www.dltk-holidays.com/easter/crafts.html

    Lycka till med pysslandet...

    (erkänner, vi pysslar i princip ALDRIG- hinner inte helt enkelt- och så pysslar de så på fritids så det känns inte som om jag behöver göra det....)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt fin dagens! God natt:) Kram

    SvaraRadera