onsdag 20 april 2011

God Morgon lediga Onsdag...


Visit hm.com



Visit hm.com



...hoppas att det är väl med er alla där ute och att ni har sovit gott!

Här är det långfrukost framför datorn, thét är snart urdrucket, kaffe på gång, och en smörgås till i brödrosten... När man är ledig får man äta marmelad:) aldrig i veckorna men på lov och helger så får man det, mycket gott tycker jag!

Dessa två godingar kunde jag inte låta bli att klicka hem idag när H&M släppte sitt samarbete med Swedish Hasbeens de är verkligen fina!
De röda känns mest som vardagsskor men de beiga tror jag kan bli fina till fest:) Jag blev förvånad att det gick så lätt att komma in på webshopen samt hur många storlekar som fanns kvar, hoppas bara på att lagersaldot stämmer!

Ska snart göra mig i ordning för att bege mig mot city, har lite shoppingärenden att klara av samt en lunchdate:)

Kram till er!
/C.

1 kommentar:

  1. ja, så blev det ett par VITA till mig...får se hur de sitter. Mina fötter är supergriniga...

    Tog min vanliga storlek- hoppas det fungerar? Och att saldot stämmer....

    Ha en bra dag - nu ska jag träna lite på cykeln och sedan njuta med barnen...och plocka lite...

    Kram!

    SvaraRadera