lördag 16 april 2011

God Morgon Lördag och TOMs...




...hej kära ni! Här sitter jag fortfarande i morgonrocken men börjar mentalt i alla fall förbereda mig för en långpromenad så snart händer det nog:)
Så trött denna dag, brukar annars inte vara vårtrött men det verkar som att jag har fått en släng av det denna vår... Nu är det Påsklov! Så skönt! Dock borde det väl vara förknippat med ledighet, men inte. Omdömesskrivande blir det måndag och tisdag, dock med lugn och ro i klassrummet, så jag hoppas på att få en massa gjort.

Igår gick jag redan vid tre-tiden för jag hade klipptid, är så nöjd! Jag brukar verkligen inte gilla att klippa mig och har lite av panik innan jag ska gå dit, detta har ni läst om tidigare härinne. Men nu fik jag tips från en arbetskompis om en frisör som är duktig på självfall och det är verkligen sant! Hon klippte mitt hår utan att platta det och lät det sedan vara lockigt, dit kommer jag att gå tillbaka. Funderar redan nu på lite ljusa slingor till sommaren, nice:)
Efter det blev det after-work med ett par favorittjejer, de första glasen rosé intogs, riktig vårkänsla kan jag lova!

Dessa favoritskor upptäckte jag förra sommaren, TOM:S canvasskor, så fina! I år blir det ett par i silver för mig. De är inte bara snygga, de gör även lite gott här i världen, för varje sålt par skor så skänks ett par skor till ett barn i nöd. Fint tycker jag! Du hittar dem HÄR på Brandos.

Hoppas att ni alla får njuta av en skön lördag!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar