söndag 17 april 2011

Långpromenad och fika...




...med en god vän blev perfekt att fördriva denna söndag med! Mysigt!
Nu väntar en god spenat och kalkonpaj i ugnen, hungrig här. Efter det ska jag lägga mig på soffan och ligga kvar där hela kvällen:) så trötter! Och då hjälper bara tv och en tidig kväll i säng...

Velig är ju stundtals bara mitt förnamn, men vilken färg ska jag ha på Odd Mollys #388 Silk sleeveless? En i apricot bor redan här men jag är så sugen på en i grey. Inbillar mig att den egentligen kommer att passa mig bättre. Jag är väldigt ljus i skinnet och blond. Samtidigt när det har kommit lite färg på näsan om någon månad så kommer apricot vara underbar! Hjälp?

Bilder lånade från underbara TintinStyle!

Kram till er!
/C.

2 kommentarer:

  1. Jag har ingen, men jag gillar apricot bäst! Så behåll den!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för råd Christna! Börjar dock inse att det får nog bli en dublett av denna fina Molly:)
    Kram till dig!
    /C.

    SvaraRadera