söndag 9 januari 2011

Dagens...

...är denna kombination Odd Mollys #524 Lacie s/s Dress i black och en silkesklänning från en äldre kollektion, osäker på namnet, vet du?




Imorgon är det dags att börja jobba igen, det känns roligt! Trodde dock att jag skulle vara kryckfri nu och så är det ju ej. Det känns lite jobbigt att ta sig dit och hem måste jag erkänna, halt och moddigt i Stockholm just nu. Det gäller att åka lite tidigare på morgonen. Jag hoppas att januari går fort och att all snö försvinner på ett kick, snälla!

Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Ja men den kombon var ny för mig:) Hade varit spännande och få se den på bild. Skulle inte du kunna visa?
    Har haft frågan om klänningen uppe tidigare och fick då veta att den heter"Market silk dress #757"/K

    SvaraRadera
  2. Åh tack för namnet! Det är en riktigt snygg kombination. Lacie s/s Dress är snyggast med en annan klänning under tycker jag.
    Jag måste nog gå en fotokurs, bilderna jag tar blir så dåliga:)
    Kram/C.

    SvaraRadera