måndag 24 januari 2011

Kvällshopping...



...blev det ikväll, trevligt att göra en måndag!

Barkarby var helt öde kan jag lova, en till besökare kom in i Odd Molly butiken under den ganska långa stund jag var där inne. Just nu var det väldigt urplockat, bara små storlekar kvar men hon som jobbade där berättade att de väntar leverans under veckan, kanske redan imorgon. Hon sa att det bara var att ringa om det var något man undrade över, men de hade ännu ingen aning alls om vad som skulle komma.
Några fynd lyckades jag dock med, se bilden, samt några Love Love tank.

Idag lyckades jag knipa en standardunderklänning, den långa modellen med spets nedtill. Dock var det en storlek 3 och jag tror att en 4:a skulle vara mycket bättre på mig, kanske finns det någon därute som skulle vilja swappa med mig? Lämna gärna en kommentar i så fall.

Jag har haft lite mycket på sista tiden så mina inlägg blir inte lika ofta...sånt är livet ibland!

Kram till er alla och Sov gott!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Jag kanske hamnar där imorgon. Hoppas att det kommit nya grejer då...Visserligen ska vi eg. inte handla kläder utan födelsedagspresenter...men men!

    Nu ska jag kasta mig in i duschen och in i myspaltorna! Har dock myst i timeless-klänningen idag- så till den grad att jag vill ha en vit också....Men vilja och köpa= två olika saker!

    Kram på dig!

    SvaraRadera