fredag 21 januari 2011

Fredagskväll...

...åh vad skönt med helgledighet! Sitter på tåget mot Dalarna, mysigt:)
Hmm tänkte erkänna en mycket konstig, liten fobi som jag har...att klippa håret!!! Jag förstår att det låter konstigt, men jag blir alltid så missnöjd, frisörerna verkar tro att jag vill ha något "häftigt", det vill jag inte!
Jag vill ha det naturligt och i en snygg mörkblond färg... Men nu är det dags, jag måste klippa och färga mig!
Nästa helg kanske:)

Njut av fredagskvällen kära ni!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Kanske skulle du testa min frisör? Kanonbra-och hon färgar inget som hon tycker blir fult- då får man gå någon annanstans...nästan..*wink*

    Skulle ha klippt mig i veckan men eftersom jag legat tvärdäckad med flunsan så måste den tiden bokas om. Snarast...ser inte så värst fin ut just nu...(finns väl iof sig fler skäl till det än just BARA håret men men...)
    Ha det så underbart skönt i Dalarna!

    Kram.

    SvaraRadera