tisdag 11 januari 2011

God Morgon tisdag...



...trött här! Måste lägga mig tidigare på kvällarna... Idag kommer eleverna, kul!

Denna goding, Indie bag, har kommit in på Tintinstyle, från fab. så fin! Jag ser den tillsammans med en ljuv sommarklänning till en utekväll i sommar. Fint med nitar!

Hoppas att vi får se lite Odd Molly spring 11 i de svenska webshoparna idag, längtar! Tillhör dem som är lite för feg för att shoppa från utlandet ännu, men det kanske kommer.

Ha en bra dag!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Oh, väntar också på spring. Men för min del får det gärna dröja med släpp till sen eftermiddag.

    På deepfling gick ju godbitarna direkt. Trist.

    Det är ganska få saker jag är intresserad av så det vore roligt om det gick att få tag i dem utan att behöva blir stressad av det!

    Shoppa utomlands kan jag göra men då ska det ju finnas också...

    Ha en bra tisdag! Jag börjar sent på tisdagar. Känns väldigt konstigt att "fel" person tar emot eleverna efter lovet....och inte jag. (med fel menar jag faktiskt att det inte är den som de önskar, jag vet det. Handlar inte om någon tro på att jag skulle vara världsbäst, utan om helt andra saker,vars detaljer jag inte vill gå in på närmare här.

    Kram!

    SvaraRadera