söndag 9 januari 2011

Shoppingsugen...



...hela dagen har jag kämpat för att hålla "klickfingret" i styr och jag har klarat det! Jag vet med mig att om jag köper något nu så blir det inte använt, det är bättre att vänta till slutet av veckan när Odd Mollys vårklollektion kommer, sägs det i alla fall:)

Jag vill minnas att jag tidigare hört prat om att Odd Molly kommer att lansera en lite exklusivare linje i kollektionen, med finare tyger osv. Någon som vet om detta stämmer? Kollektionen ska även vara utan den "vanliga" Odd Molly lappen på utsidan av plagget, se kofta ovan.

Imorgon börjar arbetsveckan, jag har idag hängt upp färdiga outfits för alla dagar. Hahaha jag skulle aldrig komma i tid till jobbet på morgonen om jag inte hade tänkt ut kvällen innan vad jag ska ha på mig och det vill man ju inte riskera:)

Kram/C.

1 kommentar: