fredag 7 januari 2011

Står i valet och kvalet...




...om jag kanske ska åka ut till jobbet idag och fixa lite, på min sista lediga dag! Eller ska jag förska jobba här hemma...så mycket att göra. Jag tycker att det är skönt att sitta på jobbet när det är tomt, då blir man ganska effektiv, hemma finns det alltid en massa annat att göra. Men det är så mycket snö ute och svårt att ta sig fram med kryckorna.

Igår var vi på bio och såg filmen Svinalängorna, jättebra och absolut sevärd film! Båda Rapace gjorde superbra insatser verkligen.

Bjuder här på en gårdagdens Odd Mollys Taradiddle Dress sammt min nya underbara scarf från BijouxbyUs. Dolce skirt under, det måste nog vara mitt mest använda Odd Molly plagg.

Jobba nu C:)

Kram och ha en bra dag!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar