lördag 29 januari 2011

God förmiddag lördag...




...hej kära ni!
Hoppas att det är bra med er alla! Vid några tillfällen denna vecka har jag satt mig ner vid datorn på väg att skriva ett inlägg men det har ändå inte riktigt blivit av... Livet känns verkligen lite upp och ner just nu, huvudvärk varje dag och svårt att sova... Nu nog om det!!!

Jag är så sugen på vår, vill bara kasta dunjackan och UGG:sen känns det som och dra på mig klänning, kappa och snygga stövlar...
Fram till dess att det är dags för Odd Mollys Lotta Lotta coat och Biketten/jeansjackan kommer jag att använda min fina Eden melton coat från höstkollektionen, vilken färg av #677 Cancun sarf tycker ni blir finast till? Jag kan bara inte bestämma mig...

Igår gjorde jag ett helt underbart fynd på NK, jag är så glad! Inget från Odd Molly men dock från ett annat drömmärke, visar mer senare:)

Ha en skön dag!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Den med mest färg!

    Annars försvinner den liksom till kappan tycker jag.

    Kram!

    Har också haft huvudvärk varenda dag hela veckan, helt slut.

    SvaraRadera
  2. Åh du har så rätt, ibland behöver man höra det från någon annan:) Den är beställd!
    Usch för huvudvärk!
    Kram till dig!

    SvaraRadera