lördag 15 januari 2011

Läste på några bloggar...



...där det skrivs mycket om Odd Molly (som på min) om detta med förbokningar, vilket jag inte heller gillar utan tycker att det är ett mycket dåligt system!
Men det inläggen mer eller mindre gick ut på var att bloggare förbokar för att kunna visa upp på sin blogg vad de har köpt hahaha va?! Jag blev nästan full i skratt och det roliga var att en massa bloggare höll med och hade skrivit kommentarer, jag förstår inte riktigt grejen?!
Ja jag är en av dem som har förbokat, ja jag är en av dem som har visat upp några av de plaggen på min blogg...men anledningen till det är för att det är plagg som jag vill ha och förbokar jag inte dem, så kommer jag inte att få tag i dem senare.

Jag är så glad för alla som orkar och vill läsa min blogg, tack snälla ni! MEN, ett stort men jag förbokar inte och shoppar för en massa pengar för att ni ska bli imponerade haha:)

Förresten, jag har förbokat även denna kjol helt och hållet eftersom att jag vill ha den:)
#533 Dareme skirt i powder

Kram till er alla!
/C.

5 kommentarer:

  1. Min uppfattning när det gäller förbokningar är precis som du säger att man verkligen vill ha ett plagg och då känner sig tvungen att förboka för att verkligen få det. Hade inte ens tänkt tanken att det skulle vara för att visa i bloggen eller visa att man shoppar mycket så jag blev förvånad men visst kan folk vinkla det hursomhelst. Har ju själv en blogg och självklart vill man visa sina nya saker. Har dock inte förbokat för jag känner mig bara stressad av det systemet. Är det slut när jag väl bestämt mig så var det inte meningen att jag skulle ha det...
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jag måste förboka för jag har storlek 4 och det är det som försvinner fortast!! Speciellt de fina sidenklänningarna är slut i storlek 4 innan man hunnit blinka!!!
    Men jag orkar inte lägga ner så mycket energi i och diskutera hurvida det är bra eller dåligt med förbokningar... Nu är det sån och folk använder det!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så sant...det är ingen idé att diskutera, vi kan inte påverka förbokningssystemet, varken vi vill eller inte. Odd Molly gör som de vill:)
    Vivan, ja det är roligt hur saker kan vinklas.
    Håller med dig Molly B, är man en 4:a måste man förboka för att ha en chans.
    Kram till er!
    /C.

    SvaraRadera
  4. Jag håller helt med dig, du skrev exakt vad jag tänkte. Vad är det för fel på att jag vill ha det plagget, jag har råd och jag gör som jag vill.

    SvaraRadera
  5. Amen to that! Jag förbokar också för att plaggen tar slut och jag gillar INTE systemet! Att man ska skryta inför varandra är lite tramsigt. Jag kan nästan skämmas över min lilla besatthet av Odd Molly och det är en del av anledningen till att min blogg är 'hemlig' för mina nära. Att skryta i cyberspace...hmmm, näe, lite tacky va!?
    Kramis!

    SvaraRadera